Encore 3 jours - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Willemijn Broekema - WaarBenJij.nu Encore 3 jours - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Willemijn Broekema - WaarBenJij.nu

Door: Willemijn Broekema

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

30 Januari 2013 | Nederland, Voorthuizen

Encore 3 jours

Over 3 dagen gaat ons avontuur echt beginnen, alhoewel…Marissa en ik zijn eigenlijk al een aantal dagen geleden begonnen met ons avontuur. Er zijn al verschillende opnames en aftelfilmpjes gemaakt voor onze zogenaamde ‘documentaire’, waarin we lachend, studerend, U-turnend, lopend, in de trein op school,in de Franse les, op straat en zo heel af en toe zeurend aftellen tot dat we op stage mogen! Dat zegt dus wel genoeg, we hebben er zin in!

Na 7 jaar Frans te hebben gehad en een taalreis van EF naar Nice ben ik er helemaal klaar voor, een paar maanden werken bij Centerparcs (les Trois Forêts) in Frankrijk samen met Marissa! Gelukkig allebei net op tijd het rijbewijsje nog gehaald!
De koffers staan er inmiddels klaar voor, mijn kamer staat er akelig leeg bij ( ik neem aan dat dat wel genoeg zegt over de hoeveelheid spullen die in de koffers zitten).

We zullen zaterdag aankomen met de ouders van Marissa, nog even wat eten en dan is het ook voor Marissa tijd om afscheid te nemen. Jawel jawel, want ons draaiboek voor zondag ligt al helemaal klaar, namelijk ons huisje inrichten 

Bij dezen nog even een bedankt aan Tamara en Inge die ons heel veel goede tips en informatie hebben gegeven. Bedankt voor jullie moeite meiden! We houden jullie op de hoogte ;)

De voorbereidingen zitten er op, het avontuur kan beginnen! Iedereen heel veel plezier op stage, ik ben benieuwd naar alle verhalen!

P.S. Maris, kan jij eigenlijk koken?

• 30 Januari 2013 - 22:35

Heel veel plezier meiden!